2010年4月27日 星期二

天然腎臟清潔劑

上禮拜我轉傳了封信出去
信的內容是Dr. Abdullah Q Turkistani寫的
是有關
用少少的錢就可將腎臟內的鹽份排除

隔幾天朋友來信問我
是Pasley還是Cilantro(莞荽)?
被問了後
再回頭去看英文版本

原來英文版用的是Parsley
不是翻譯後變成的Cilantro(莞荽)
這兩個菜是不同的
長的不一樣
味道也不一樣
所以不要買錯
在美國超市叫做Italian parsley

以下是原文:
Dr. Abdullah Q Turkistani
CLEAN YOUR KIDNEYS FOR LESS THAN $1.00
Years pass by and our kidneys are filtering the blood by removing salt,
poison and any unwanted entering our body.

With time, the salt accumulates and
this needs to undergo cleaning treatments and
how are we going to overcome this?

It is very easy, first take a bunch of parsley and wash it clean.
Then cut it in small pieces and put it in a pot and
pour clean water and boil it for ten minutes and
let it cool down and then filter it and pour in a clean bottle and
keep it inside refrigerator to cool.

Drink one glass daily and you will notice all salt and
other accumulated poison coming out of your kidney by urination
also you will be able to notice the difference
which you never felt before.

Parsley is known as best cleaning treatment for kidneys
and it is natural!

以下是翻譯的信
我稍加修改一點點

我們的腎过瀘去除血中的塩份,毒素,
和我們身體所不需要的雜質。
長期下來,塩積成堆,需要清潔一番,如何清呢?

買一把Parsley
洗淨切小段,入鍋中加入清水,湯滾後再煮十分鈡, 關火待涼,
涼後過濾,入瓶中放到冰箱冷藏。
每天喝一杯,你將會留意到所有的塩和累積的毒素
經由尿液排出,並感受到前所未有的改變。
Parsley 是天然的腎臟清潔劑!

昨天我就煮了一把
昨天和今天就將它喝完了
很好喝
Ben也喜歡
在美超市買一把才八毛錢
很便宜

妳也可以自己種
我以前種過
它很會長
自己的更安心(沒農藥)

1985年時
Tom的一位義大利朋友的媽媽
教我做
牛肉丸子
她將parsley切碎加在絞牛肉內
它有一種特別的香味
那也是我第一次認識Parsley
所以我叫它
義大利香菜 :)
結果它的英文名字真的就是叫
Italian parsley

沒有留言:

張貼留言