2008年6月6日 星期五

緊張

今天有點像隻無頭蒼蠅
因有太多的事想做
也盡量將該做的先做
到最後將泡好的黃豆做成豆漿
我因看黃豆泡的不多
所以我懶的拿豆漿機出來
改用blender打
但因手上還做著別的事
想一心兩用
結果水加太多
豆漿無味
猜結果如何?
當然是倒掉了 :(

明天我將自己去做show
Tom比我還緊張
他幫我看地圖
幫我弄地紙進去GPS內
幫我看GPS帶我如何走

他弄得我也緊張起來
他告訴我要過兩個山
這讓我更緊張
我知道今晚將睡不好

1 則留言:

  1. Buzy Bee,

    what's kind of your digital camera? I like your flower pictures which posted on your blog - it's so colorful and naturally. I am planning to buy one for myself and no share with kids. Next time pls. give me your opinion about the camera and I really want to share with you my garden. - Lillian

    回覆刪除