2008年4月21日 星期一

遇上貴人

上禮拜二收到一個訂單
買的人住在西雅圖
我自己問自己真不知道這太太如何知道我的
我將包裹打包好很快寄出去

她禮拜四收到
在我的網站上留言
說謝謝我這麼快速的寄出包裹
還謝謝我送她的香皂樣品

禮拜五那天她又去我的網站留言
以下是她的留言:

Soap and Herbal healing salve! WOW! I had to write again! I placed my original order with you and received it 2 days ago. The first fantastic experience was the soap sample you enclosed. Wow! my hands felt so soft and were so fragrant. But the best is the Herbal healing salve. I live up near Canada. We had a long cold winter. The cracked/split ends of my fingers were so stinging and burning and deeply cracked. I put herbal healing salve on the bad tips before bed. Honestly! I awoke with 85% healed! I mean healed soft, moist skin. Cracks no longer there just some old scar like skin where there were! I used the salve a second night and my finger tips are like new. I found your site by accident and ordered mostly because I want natural products and love to support small businesses. I did not know the "skin bliss" I would be experience. J

我看完她的留言
我給她寫了封信謝謝她的美言
她回信說她將大力將我的產品介紹給她的客人
沒想到昨天經由她的介紹
我收到四個訂單
今天又來一個
全部都是寄到西雅圖去

我一再的寫信向她道謝
她說好東西就要介紹給朋友和朋友分享
尤其是她已先用過產品
有用她才會大力替我宣傳

我問她如何知道我的公司
她說在網路上意外找到我的
真不可思易
我的公司這麼的小
又沒花錢打廣告
她竟然在網路上會找到我的公司
我直對我自己說她真是我的貴人ㄛ!

沒有留言:

張貼留言